Sunday, November 18, 2012

Laungan Syahid Mujahideen Di Gaza Berkumandang ( Gambar )- Ayuh Panjatkan Doa Kepada Mujahideen


Semalam, ketua sayap tentera kumpulan Islamis Hamas Palestin, Ahmed Said Khalil al-Jabari syahid dalam satu serangan udara Israel di Gaza
Ahmed Said Khalil al-Jabari  dan seorang pegawai kanan Hamas turut Syahid apabila kereta yang mereka naiki dibedil melalui serangan udara.
Satu siri serangan udara kini sedang dilancarkan di seluruh Gaza .
Pasukan Pertahanan Israel (IDF) laknatullah berkata mereka kini sedang melancarkan operasi serangan terhadap Hamas, pejuang Jihad Islam dan lain-lain kumpulan Mujahideen yang lain.
Kebelakangan ini, pegawai-pegawai Israel tekad untuk membunuh dan menyerang pemimpin-pemimpin kanan Hamas
Pasukan Keselamatn Israel Laknatullah, Shit Bet mengesahkan yang mereka bertanggungjawab ke atas segala aktiviti keganasan.
“Ahmed Said selama ini juga antara orang yang bertanggungjawab membiayai dan memberi arahan operasi tentera mereka bagi menyerang Israel. Jadi dengan pembunuhan beliau, kami mahu memberi amaran kepada pegawai Hamas yang lain jika mereka melakukan keganasan kepada Israel, mereka juga akan turut diserang,” katanya.
Jurucakap Hamas, Taher Anunu memberitahu pemberita, keganasan yang dilakukan oleh Israel ini merupakan jenayah yang cukup kejam dan bakal memberi kesan jangka panjang.
“Kerajaan Palestin akan memanggil mereka yang bertanggungjawab melakukan jenayah kejam ini dan rakyat Palestin sendiri mempunyai hak untuk bertindak balas,” katanya.
Timbul juga kebimbangan yang serangan itu akan menimbulkan lagi perang ke kawasan sekitar. 

P/S: Semalam merupakan detik yang mengemparkan dunia berkenaan pembunuhan komender Hammas, pembunuhan ini bermakna Israel telah mengishtiharkan perang terhadap Mujahideen seluruh dunia dan Umat Islam yang mendokong perjuangan Islam.

Serangan Israel ini bagi aku lah  bertujuan untuk menutup kekejaman Tentera Bashar AlAssad Laknatullah di Syria. Bagi aku dunia Islam memasuki demensi baru, ini zaman kebangkitan Islam di seluruh Dunia. Baru-baru ini kita dikejutkan dengan kejatuhan Rejim Hosni Mubarak di tangan Ikhwan Muslimin dan kalau kita lihat satu persatu rejim  telah tumbang. InsyaAllah sinar Islam semakin muncul dan terang di Ufuk Timur.

Berbalik kepada Cerita Di Palestine sehingga ke saat ini Mujahideen telah melaungkan seruan Jihad, pemuda, orang tua turun memikul senjata untuk menghadapi kejahatan Yahudi Laknatullah. Pada mereka tiada apa yang diharap selain kemenangan atau pun Syahid berjumpa dengan Allah..

Kataib Syahid Izzudin Al - Qassam ( Sayap Hammas ) telah menghentam 4 serangan roket jenis Grad ke atas pusat perisikan khas Zionis dan mengebom pengkalan tentera Zionis. Pejuang-pejuang telah bersumpah dengan nama Rabbul Izzah, Bumi Gaza tidak akan tunduk kepada Yahudi Dan sekutunya dan janji mereka akan tiba kepada suku sakat Zionist.

Abu Ahmad, jurucakap Saraya Al-Quds ( Sayap Hammas ) berkata " kami akan buat lagi kejutan yang mana musuh tidak sempat untuk bersedia, musuh pasti kesal bila menemui tentera-tentera meraka terbunuh apabila memasuki bumi Palestine. 

Kita sebagai Umat Islam yang prihatin, sama2 lah kita memanjatkan doa kepada pejuang di sana, aku begitu berharap khutbah Jumaat esok sentuh lah berkenaan perkara ini supaya masyarakat dapat info berkenaan perkara ini.  Banyakkan berdoa untuk keselamatan dan kemenangan Mujahideen di sana. Jadi kamu pentingkan diri kamu sendiri, kelak mati Allah tidak memandang wajah kamu...Doa itu senjata ISLAM....Gunakan lah Doa dan perbanyakkan lah amalkan Qunut Nazilah selalu dalam sembahyang..Takbirrr  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...